vineri, 1 martie 2013

primii mei pași de foto.copil

celor care nu mă cunosc în ipostaza de fotograf le mărturisesc că, de altfel, nici nu mă consider fotograf. sunt doar un amator căruia îi place să (ab)uzeze de biata lui cameră foto și să surprindă (atunci când nu e ocupat cu vreun eveniment cultural) culori, texturi, frânturi de atmosferă... cunoștințele mele tehnice sunt aproape nule, așa că mă salvează camera și, câteodată, benignele mele intuiții...

așadar, clemență...

fiecare fotografie are un titlu


 a nins cu zahăr albastru



cumpără-te și vei primi gratis o viață bonus


coral coral coral coral coral


urme



floarea neagră



cină cu marina



băutura



tehnologic




pop art



strada curcubeului



moartea colorată de pe strada nicolae iorga



husa pictorului



bătălie absolută



rădăcini

Un comentariu:

di toate spunea...

Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.