marți, 7 august 2012

fântâna cu multe mirodenii și -- da, cam așa ceva. bun

grabă. o ploaie de grabă. graba e o doamnă în papuci
a zis
și a luat-o pe strada diamantului
unde curcubitaceele făceau ouă curcubeene

îmi vinzi și mie un greier electric?
în ceea ce privește reproducerea și mâncarea, stai liniștit.
ieri am descoperit țeava aia de unde curge hârtie - am băut

printre buruieni
mâna mea era încă o buruiană armonioasă
o armonie buruieni
am crescut am crescut

după ce soarele a făcut un zgomot puternic, m-am ridicat și mi-am șters picioarele.
până atunci să vezi că nu mi-am dat seama că această gresie
trăia cândva
într-o mare de pământ

am rămas cu un gust amar - de nor reciclat
noaptea: sunt o oaie de apă. cât de frumoasă e noaptea
când îți intră în sânge
și plutești tiptil prin veneția

Niciun comentariu: