vineri, 6 aprilie 2012

Pentru cei care vor să doneze

Am primit următorul mesaj:

Buna ziua,

Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

dumitru_gabriela31@yahoo.com”

Nu vreau să mă laud că fac acte de caritate sau altceva de genul acesta. Dar nu sunt genul care trece complet nepăsător pe lângă cerșetori, chiar dacă mă irită uneori „cerșetorii profesioniști”... cu atât mai puțin când nu este vorba de cerșit. Operațiile medicale pretind sume absurde. Or, nu pot să sufăr complicațiile pe care le-a adus banul nu numai în arte, ci și în medicină. Mă irită din ce în ce mai mult pletora de farmacii luxuriante care împânzesc orașe precum și această Constanța. Și atunci m-am gândit că, deși nu mă preocupă spam-ul de tip „Causes”, am să fac în acest caz o excepție. Cu siguranță n-aș vrea să fiu în locul ei. Și atunci ajut și eu cum pot. Dacă vi se pare patetic, deja nu mă mai interesează: oricât de „estetizant” aș fi în poezie, sunt momente când nu pot să fiu nesimțit. Oricât de extratereștri ar fi unii dintre oameni, suntem cu toții în aceeași situație problematică...

Niciun comentariu: