duminică, 4 martie 2012

urcuș/culcuș

1

câteodată
îmi zic
mami când mă fac mare
vreau SĂ FIU și eu
ca îngerii ăia
ce vopsesc blocurile din constanța și mamia

să-i vezi cum scuipă curcubee
și ne băgăm picioarele în neuropa cimilizată
pășind din nou pe continentul mijlociu

2

m-am spălat cu cerneală.
mi-am franjurat creierul în stil rococo.
am intrat într-un tablou euforic.
mai nou, am căzut în labirintul de ciment.

acum îmi dau seama
de ce atunci când dorm
îmi învelesc falca într-un nor pufos

3

tu ești puișor canar!
schimbi culoarea odată cu cerul
și faci tot soiul de teribilisme
după care îmi ceri chitanță

am căzut pe sofa
atunci când mi-am dat seama că
totul este doar un schimb de energie

4

am săpat cratere lunare
în fruntea mea.
prietenul mi-a și zis, perspicace:
„ai încercat să-ți deschizi al treilea ochi, ai?!?”

vampirii de cartier
pot găsi în respectivele gropi din asfaltul meu
suc de cea mai bună calitate

5

lăsați-mă în armura mea de broască țestoasă!!
chiar trebuie să mă bărbieresc cu apă rece?!
nu de alta dar
n-aș vrea să mă consum pentru voi!!

(zicând toate acestea
am depus o cerere
ca ego-ul să se schimbe în bine)

6

cutremure de lapte.
inimi de zahăr.
speranță - tăiată în felii albastre
mici precum orizontul.

deși restul lacului era înghețat
acolo
pluteau lebede

7

mi-am făcut blazon
dintr-o clepsidră și un cocteil.
am împrăștiat în tot cartierul
vestea că m-am născut din nou

din nou
voi sta liniștit
în timp ce valurile bat la ușă

4 comentarii:

Иван Пилкин Ivan Pilchin spunea...

Va caut disperata deja de citeva zile pe net!!! :) Acu mai calm: Ma numesc Maria si am nevoie de un text plasat de Dvs pe Agonia!!! E vorba de cartea Mare Delfina de Nicolae Adam, daca o aveti, sau aveti acces la ea as fi fericita sa o pot avea cumva scanata. mail> marie_rotarou@yahoo.fr
va multumesc anticipat

Anonim spunea...

am scris de pe notebook strain, de aceea o sa apara un alt nume!!!

Yigru Zeltil spunea...

Din pacate n-am cartea „Mare delfina”. S-ar putea insa sa o mai gasiti intr-o biblioteca judeteana sau cea de la Bucuresti.

Иван Пилкин Ivan Pilchin spunea...

Mersi, am gasit cartea, la Bacau!!!! Maria.