duminică, 12 februarie 2012

reclamă la yigru zeltil

dansez ca un melc!!
ba e soare ba nu e soare...

o
iertare
pentru această introducere ex abrupto
iertare
pentru faptul că sunt ceea ce sunt

ipocrit? poate
zeltil are exces de zel
în singurătatea sa stupefiantă

ceilalți din tribul meu
s-au împrăștiat prin toate colțurile sferei
pe care locuim în chirie
blocul babel are legătură la internet
și doar asta mă mai salvează
temporar
de datoria de a merge singur pe drum

ah și ce văd pe ecranul meu
realitatea s-a făcut așa de gri
de când n-am mai accesat circul gugăl

poate
aș vrea
să mă fac
designer exterior
nu
aș sigur cam prea vrea
să - știți - să vă impun ce
vroiam să văd
ceva cu mai multă beteală în copaci
și umbre luminoase
știu! vroiam o lună roz
știu! vroiam să nu ne
atingem

vroiam să zbor
în jurul blocului...
de ce mi-ați pus orez pe aripi!?

Niciun comentariu: