marți, 24 ianuarie 2012

și acum să dăm drumul la apă să se adune apă în cadă poate suficientă pentru un potop nou-nouț

valuri de zăpadă afară.
mă așez pe capacul de la toaletă.
scriu fiindcă așa mi-a venit ideea
să scriu o poezie mizeră
despre cum spălăm bocancii statului
societate mizeră!!!!!!!!!!
mă faci să îmi trag pumni
uite așa am avut ideea asta stupidă să trăiesc
cu superresponsabilități
vezi aici? ar trebui să dau statul în judecată
că mi-a murdărit aripile cu cerneală,
dar nu fac decât să mă bat pe mine însumi
și devine tot mai nebulos, oare cine sunt, de ce m-am hotărât
să vin aici cu voi
să vă trag pumni că nu sunteți în stare să vă amintiți
bre sunt aici de doar 19 ani și deja m-am plictisit
cât de obositor e totul
atâtea lucruri tâmpite în numele zeilor
și oare câte lucruri care să ne facă
să transformăm apa în zahăr

decât să scriu poezii
în care să vărs fluvii de nervi
și voi mă aplaudați că v-am pasat nervii mei
că poezia mai e frumoasă pentru voi
doar dacă o faci pe psihologul
mai bine decât să scriu poezii tembele
să mă vărs în cadă ca mercuru'
și să mă așez în poziția de fetus
unde îmi va fi întuneric nou

Niciun comentariu: