luni, 31 octombrie 2011

triumphul unui Triumf

a da cui îi pasă de ce sentimente am
când alerg după autobuz și tot îl ratez

și în frigul blând al nopții
delirez și compun cântece
dacă iubita mea este un element chimic
dacă dacă

și

mi-e ciudă
de cât dor de Ytra în sus și-n jos am și n-am voie
să o mai văd
bleah
una dintre acele momente în care realitatea aceasta mi se pare o porcărie
cu atâtea limite
îmi aduc aminte de melodia aceea blip-hop intitulată
„gravity sucks, maaaan”
și îngân și eu
gravitația e nașpa, frate.........

*

și de la capăt:
unii oameni sunt așa de puțin onești
încât se mint până și pe ei însăși
e de neînțeles
dar mie multe lucruri mi se par de neînțeles
de neînțeles cum unii oameni pot visa numai în alb-negru
de neînțeles cum ei pot trăi încă
cum pot să trăiască fără frumusețe
e o enigmă

nu mi-e frig dar mă enervează
cum a trebuit să mă duc de două ori la magazin după hârtie igienică
pentru că prima dată
m-am rătăcit
am căutat prin toate buzunarele
și nu m-am găsit
pe mine însumi

*

așa se vede
dintr-un copac
mi-e ciudă că nu sunt la fel cum aș fi vrut să fiu

mi-e ciudă că nu sunt pustnic profesionist

ah
dacă și eu aș simți acum mai multă fericire
ați simți și voi
ați simți

Niciun comentariu: