luni, 15 august 2011

nu și-a dat seama nimeni că n-am mai actualizat Poetul de vineri?... îmi dau seama.

zilele astea mai mult m-am destins. mâine merg la plajă, ieri am fost la târgul de cristale&pietre semiprețioase care, în mod surprinzător, a fost mai distractiv decât gaudeamus-ul la care am fost acum câteva zile (și de unde am luat doar „lebăda oarbă” de Matei Albastru....) - mi-am și luat, cu numai 1 LEU, o agată roz cu numele de Riz. simpatică, chiar acum se uită cu buzele ei la mine, de pe biroul din fața calculatorului, am scris și-o poezie pe seama sata, care este în caiet și mi-e și lene să transcriu chiar acum poezia... mai bine stă un pic în sertar...

nota bene: http://www.hergbenet.ro/alerta-de-grad-zero-in-proza-scurta-romaneasca-actuala-antologie.html Priviți cu atenție sumarul cărții... mai la final... ei bine, a reușit „Porțelanul cu elan” să-și facă loc într-o companie atât de selectă (Em. Galaicu-Păun, Gheorghe Schwartz, Ruxandra Cesereanu, Horia Gârbea, Liviu Antonesei, Carmen Firan, Vasile Baghiu... wow. Nu mai spun de - ca să folosesc încă un clișeu - „vocile tinere”, precum Marius Surleac sau Sorin Mihai-Grad). da, sunt curios să citesc antologia nu numai pentru că apar acolo! Titluri precum „Lumină și aer pentru cactuși”, „Cum să salvezi o pianină” sau „Jucând șah cu un înger” sunt pe gustul meu, să vedem textele... aparent, cartea va apărea la începutul lui septembrie sau cam așa ceva, dar nu sunt sigur.

Niciun comentariu: