marți, 17 mai 2011

lapte praf și pulbere

genial:

să simți că poți renunța la tot.

de ce mă suni la telefon? nu vând în piața cerului deocamdată.
la fiecare mijloc de săptămână - ca o menghină - am avut câte ceva de făcut.
sunt numai eu de vină - aș putea zice.
și: după aceea să dorm în scoica muzicii
plutind pe autostrada mării
și claxonând o geamandură tembelă

lumea mă caută
au venit din km 4-5
ca să-l cunoască pe yigru din tomis nord
yigru din nordul obosit al existenței
așteptați un pic la intrare
până ce mă regăsesc:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo Domnule Yigru Zeltil , poezia dumneavostra este cu adevarat remarcabila, nu am citit-o dar este cu adevarat remarcabila. Crisalidele ar fi geloase pe ce a-ti scris dumneavoastra in aceasta poezie.
De asemenea asezarea in pagina este remarcabila, literele sunt remarcabile, punctele sunt remarcabile, PAGINA VERDE ESTE REMARCABILA!!! :P