luni, 4 aprilie 2011

normalitate

deja devenise curios // atâtea reacții mai mult sau mai puțin pozitive la textele mele // am primit în sfârșit reacții negative, yeee! :) // deși nu mă așteptam nicidecum să fiu criticat de mai multe ori pentru că textele mele ar avea un iz de poezie.ro // asta pentru că, deși am stat multă vreme pe poezie.ro și încă mai dau târcoale, nu am citit prea multe poezii de-acolo (da, știu că o să vă mirați) // așadar, nu prea aveam de unde să copiez // pur și simplu spre un anume stil sau altul am înclinat la un moment dat, nu m-am luat după influențe, sau cel puțin așa cred, în fine // țin minte că pe vremuri când venisem prima oară pe agonia // chat-ul site-ului încă mergea // și îi arătasem unuia una dintre poeziile mele (pe atunci era 2007 ) // și pusese batjocoritor un pariu că peste 3 luni o să fiu publicat // n-am fost publicat în niciun fel până atunci, dar ce mai contează // jean boxează

Niciun comentariu: