miercuri, 30 martie 2011

să cumpăr rouă?



nu știu încă dacă să cumpăr rouă/roua se regăsește pretutindeni în natură/așa scrie în cartea naturii/și așa și pe dincolo/roua e... de aur

dar/cum spuneam/am văzut rouă destul de rar/mai des văd sticlele cu roua munților

bănuiesc că roua e un fel de automobil/rouă pe autostrada frunzei/păstrați sentimentele de circulație/să-mi spuneți vă rog de ce nu pare a fi nimeni în rouă?

dar/cum spuneam/am văzut rouă destul de rar/decât dacă nu cumva și după ploaie picăturile acelea tot rouă se cheamă/dar altminteri n-am avut dimineața privilegiul să gust și să pipăi roua încet/cu atenție/îmi amintesc cum mă aflam în mod bizar în mamaia/toamna/și în zona hotelului perla/nu era nimeni/decât eu/și iarba cu buzele ei pline de rouă

se spune că roua e un cuvânt poetic și că îi place lui brumaru


Niciun comentariu: