luni, 14 martie 2011

reportaj fetishval de aseara (precedat de video de la fetishvalul din dec.)

abia acum am observat (că mi-a zis Sorin Amza, cel care a filmat cele două fetishvaluri) că apar pe YouTube cu două „videopoeme” (adicătelea ce am citit la fetishvalul din decembrie!):




parcă n-aș fi eu... și vocea mea sună așa de burghez... ! Cu adevărat, sunt plictisitor, așa cum sunt și poemele acela dadaiste...

***

cum a fost la fetishvalul de aseară? ei bine, am venit la 19, că așa ne-a zis le cocon la unii dintre noi, ce credeți?, era o beznă apocaliptică pe-afară (se pare că ăștia de la primărie aprind cu întârziere becurile!), de-abia vedeam pe unde merg, și am ajuns cu chiu cu vai la clubul numit PULSE, nu se vedea nicio lumină și nicio muzică, eram afară și strigam de nebun aloooooooooooooo, e cineeevvaaa, dar nu răspundea nimeni
văzusem că era o scară, dar mi-era și frică, fiindcă nu se vedea nimic, era beznă
dar după un sfert de oră am auzit o muzică dinspre club!
coborând 2-3 trepte, uitându-mă de la cotitură, am văzut... lumină!!
erau doar angajații clubului, ștergând tot ce se putea ștergea, mirosea a soluții peste tot
după o vreme, în care am pendulat între ceea ce avea să fie lounge-ul poeților și peisajul de-afară (aer răcoritor, aaa, e mai bine așa, decât la cafe dart unde ar fi trebuit să parcurg un labirint ca să fac asta ---- and by the way, la un moment dat, într-o pauză dintr-asta de aer (într-alta am fost interveviat!) am putut să văd pe cer mai multe stele decât am putut să văd vreodată în oraș! Pe bune, am văzut și centura lui Orion... fain), a venit cbi/boxeru cu amicii și amicele lui și, încetul cu încetul, au mai venit și alții, și până la urmă a venit și le cocon
am fost băiatul cu sucul rece
ce să mai zic
până să înceapă evenimentul s-a tot auzit varii muzici: Gogol Bordello, rock alternativ, Gogol Bordello, Limp Bizkit, etc. etc.

n-am stat tot programul

după ce s-a zis manifestul, am fost primul care și-a cetit poemele, după care a fost boxerul/cbi cu niște versuri poate mai bune decât data trecută (dar spun asta, pentru că data trecută, el a fost la sfârșitul programului, când toată lumea era fie obosită (moi), fie beată... anyway, după aceea parcă a mai fost ceva înainte (sau nu?) de un recital din poeme de Adela Beiu (care n-a fost prezentă, dacă nu mă înșel) cu background sonor furnizat de Andrei Costache la chitară acustică. țin minte că la un moment dat, înainte de asta, le cocon i-a rugat pe toți să aibă reacții mai multe (cum a fost data trecută). mda, de vină o fi și arhitectura localului, cu mulți stâlpi de susținere astfel încât nu toată lumea poate să vadă scena...

dar a trebuit să plec

n-a fost, cel puțin până în punctul în care ajunsesem, un haos dionisiac (ce pleonasm!) ca data trecută, când până și eu o luasem pe arătură... dar a fost destulă, ca să zic așa, poezie autentică. m-am și mirat cum am ajuns la un moment dat să mă gândesc aproape cu voce tare: da, domnule, poezie nu moare niciodată. în fond, dacă formula asta, să-i zicem încă, douămiistă se pliează pe starea lor... se poate face poezie, până la urmă, în cam orice stil, nu?

Un comentariu:

Tyler spunea...

Amzu, nu Amza (ca mai e un baiat pe care-l cheama Amza, dar nu si Sorin).
Vin si filmarile de la Banditii Ratacitori saptamana asta.
Mersi.