joi, 10 martie 2011

Grigore Șoitu, Poeme de stânga; Dan Sociu, Pavor nocturn; Gellu Naum, Vârsta semnului

Iată că am uitat să menționez lansarea unui nou volum al lui Sorin Gherghuț, apărut după o îndelungată tăcere, dar care a strâns ceva publicitate...







Mi-am amintit totuși să amintesc lansarea de acum nu multe săptămâni a plachetei Poeme de stânga, scrisă de Grigore Șoitu și apărută la deja faimoasa Casa de Pariuri Literare. N-am citit-o încă, dar, din câte am înțeles, „exploatează” filonul poeziei de revoltă socială, gen a cărui înflorire, în mod curios, nu s-a produs încă...
De asemenea, o foarte proaspătă apariție o constituie Pavor nocturn, cel mai nou volum al lui Dan Sociu (care, se pare, și-a schimbat mult stilul în cei 6 ani de când apăruse „cântece eXcesive”). Probabil că va fi un rival de temut pentru premiul de „cartea de poezie a anului 2011”, dar să lăsăm asta la o parte, anul de-abia a început...
În plus, astăzi se lansează un audiobook impozant din poemele lui Gellu Naum (citite și selectate de el!), Vârsta semnului.

Niciun comentariu: