vineri, 11 martie 2011

()

poetul de vineri... mâine, sorry.

am fost la bibliotecă. am găsit în sfârșit o carte a lui Petre Stoica... „Prognoză meteorologică”! he, he, n-am găsit niciodată la secția pentru adulți, dar am găsit la secția pentru copii!!

alte cărți:
michel leiris, aurora (2011, proaspăt apărută în colecția Cartea de pe noptieră. anul trecut am tradus pentru revista tomis câteva poeme din diverși poeți suprarealiști mai puțin cunoscuți (decât alde Breton, Eluard, etc. evident), inclusiv Leiris. că traducerile n-au apărut nicăieri, e altceva...)
ioanid romanescu, paradisul
matei vișniec, văzătorule, nu fi un melc
alexandru mușina, poeme alese
passionaria stoicescu, cușca de aer
anais nersesian, balanță solară
valeriu anania, poeme
xavier grall, genese et derniers poemes
***, ecrits/special poesie

Niciun comentariu: