duminică, 27 februarie 2011

Pe 13 martie... încă o invazie de poezie!

http://fetishval.blogspot.com/





Invazia de poezie by fetishval, Costangeles, Club Puls(e), 13/03/2000011, ora 20:00

Ne-am săturat de stănescieni, de arghezieni, de eminescieni, de minulescieni, de en en en en ori!
Domnilor și doamnelor, dați-vă drumul în pantaloni, nu mai țineți în voi, faceți pe voi de râs, de supărare, de visare!
Când soarele răsare e 2012 din nou, cum a fost și 1912, numai că acum avem mall-uri și poetii își botează mașinile de lux cu nume de târtițe alintate. Poeții sunt mic burghezi și se duc duminica la Ikea, la Mobexpert sau la Elvila, în funcție de buget, dorm de după-amiază, au program de Sărbători, pleacă în vacanțe la reducere 69%, turismul din Turcia și Bulgaria prosperă, la Sinaia e mai bine ca niciodată, pârtiile de ski din Alpi sunt pline ca întotdeauna.
Ce se întâmplă cu restul Universului? Ce se întâmplă cu noi? Noi unde suntem?
Propunem o lovitură poetică, o deturnare a sensurilor, o dezrobire a versurilor, o dezlănțuire a simțurilor. A-propos, voi simțiți ceva?
Dacă da, INVAZIA DE POEZIE!
Dacă nu, CONSTANGELES E ÎN FLĂCĂRI!
Dacă nu știți, FETISHVAL prezintă bandiții rătăcitori @ invazia de poezie. Com.Unismpoetic

Huau-chi !!!



(Dacă unii se întreabă de ce mă aliniez la așa ceva: ei bine, poeții ăștia „live” („ratați”, se autoproclamau în acel festival din decembrie, poate mai țineți minte) de ce n-ar fi și ei poeți?!? Eu chiar n-am nimic împotrivă, ar fi și ridicol, pentru că toate mișculațiile pe care le fac pe acest blog și prin alte părți sunt pentru promovarea poeziei, fie ea simbolistă, suprarealistă sau douămiistă. Oricum, ce treabă are stilul meu cu stilul altora? Atâta timp cât poeziile mele, diferite chiar între ele și totuși cu certe afinități, pot mulțumi diverse orizonturi de așteptare... Poezia să trăiască!)

Niciun comentariu: