marți, 25 ianuarie 2011

temă de studiu

prima dată când am auzit melodia în cadrul albumului respectiv, nu m-a frapat prea tare... a doua oară însă... wow, e aceeași melodie?...
ok, văd destul de limpede că ingredientele nu sunt prea complicate, dar cum reușește dom'le să stabilească o chimie... m-am trezit că priveam orizontul aruncat peste umerii blocurilor. și că am început să cred în existența momentelor „doar pentru mine”. chiar dacă pentru mine am făcut tot ceea ce am făcut.
argh, ce filozofie mă apucă... deja ascult a patra oară... și vreau să apăs a cincea oară... gusturile nu se discută, se execută...



iar ieri eram înnebunit după chestia asta:

2 comentarii:

Cbi Productions spunea...

Marfa. Si mie mi se intampla sa ascult muzica in timp ce desfasor activitati plictisitoare iar la un momentdat fara sa imi dau seama sa plec pe alta lume.Lumea dictada de sunete. Placut Sentiment !

Yigru Zeltil spunea...

Muzica - dictatură de acord comun? Nu m-am gândit niciodată la această idee...