joi, 6 ianuarie 2011

chestii socoteli

după cum bine știți, o să fie în câteva zile premiile mihai eminescu. nici nu știu exact când. ce chestie.
sunt puțin obosit de oboseală. mai căutam ceva anume.
cât de longevivă va fi aventura mea printre minunatele pagini ale limbii lui (eram să zic Voltaire) Breton?... cine va știe?...
mi-am luat cartea unui poet despre care sigur n-ați auzit și al cărui nume v-ar putea atâța glumele proaste: Michel Gay.
Am luat cartea din impuls. În toată biblioteca Alianței Franceze n-am reușit să găsesc o întreagă carte de Tzara. Așa că am luat ce am găsit.
”A l'aube d'un sang neuf”. Așa se numește cartea de poezii de Michel Gay. Nu știu cum se face, dar există doar trei pagini pe întreg Internetul în care este menționat numele acestei cărți! Ce tare!
și am mai luat și Jean Sarment, care pare a fi ceva mai cunoscut:

Un comentariu:

BiancaMihaela spunea...

Hey ! Da , a trecut ceva vreme . Ultima oara mi-ai lasat tot un comentariu pe blog si ti-am raspuns la el , probabil nu l-ai vazut . Iti scrisesem urmatoarele :

:) Sunt la facultate . Felicitari , ma bucur sa aud asta . A mai fost demult o tentativa de a avea o revista a scolii , si a fost un singur numar . Sper ca de data aceasta sa tot fie !!! Sigur cu cea mai mare placere as scrie pentru revista ! Iti urez mult succes , ai idei bune ! Ne citim ! Sarbatori fericite !