joi, 2 decembrie 2010

2 lansări

Primo:

"Vineri, 3 decembrie, la ora 18.30, vă așteptăm în librăria Sophia. Alice Drogoreanu își va lansa cel mai recent volum de poezie, Fang, publicat de editura Brumar. Vor vorbi despre volum dna. Ștefania Mincu și redactorul șef al revistei Tomis, Dan Mihuț. După lansare se va bea un vin sec."
Comunicatul aparţine lui Bogdan Papacostea, fost redactor-şef al revistei Tomis, director al librăriei Sophia. (http://bibliosophia.ro/lansarea_volumului_de_poezie_fang_al_alicei_drogoreanu_r20.html - Da, librăria are în sfârşit un sait!)

For your information, minunata Alice Drogoreanu este cea care a făcut coperta volumului meu viitor Praline alese.


Secund:

6 decembrie. Lansarea oficială a revistei liceului "George Călinescu", revistă care se numeşte "În obiectiv"! Eu mă număr printre redactori. În mod intenţionat, n-am scris aici nimic despre cele pe care le-am clocit. M-am ocupat în acest număr prim de rubrica Recenzii (unde prezint... romanul "Zogru" de Doina Ruşti! Straniu, nu?) şi de rubrica Personalităţi dobrogene (un articol despre Marin Mincu, cel mai lung articol din revistă, de altfel), în plus la rubrica de creaţii literare particip şi eu cu un fragment din "Porţelan cu elan" (poate vă aduceţi aminte...?). Revista are însă multe alte rubrici... dar nu vi le povestesc deocamdată.

Niciun comentariu: