luni, 1 noiembrie 2010

Ciudăţenii

Ca să vezi, am început să marşez şi în ceea ce scriu în direcţia prozei. Că acum chestia la care lucrez, şi care se numeşte "Dridri", nu este roman, ci o chestie turbat de experimentală e cu totul altceva. Dar, din câte se pare, numai în direcţia asta pot să marşez eficient pentru moment. Chiar mă gândesc că aş putea strânge anul viitor toate prozele mele "finişed" într-un încă un volum demn de anonimatul scribd-ului, dar care să fie un prim pas cât de cât demn. Oricum, bănuiesc că un pas puţin mai demn decât Surfing pe Marea Moartă, care era plină de simple tentative, pe când acum o cât de vagă idee a ceea ce fac, chiar dacă o să mai treacă multă apă pe Tigru şi Eufrat (!) până ce mă voi putea lăuda cu o curgere a frazei demnă de un romancier de talie. Stttttaaaaaiii o clipă, bă, cum adică romancier de talie? Visez bazaconii. N-am terminat decât câteva proze şi deja visez la zeci de romane... Asta e. Mai am şi eu dreptul la puţină visare. Pe partea de poezie, încă aştept să-mi fie aprobată cartea, pe partea de teatru, n-am mai avut un proiect de multă vreme. Pe partea de proză, am acum ocazia chiar să scriu mai mult pentru mine, fiindcă slabă toleranţă mă gândesc că ar avea mulţi la prozele mele. "Dridri" nu pare să meargă mai nicăieri, deşi măcar merge undeva, şi dacă nici eu nu (mai) sunt ahtiat după meandrarea cea mai adesea ineficientă, atunci de la cine să mai am pretenţii să aprecieze ceea ce scriu? Dar faptul că mai pot să am o carte cât de modestă în proiect şi că nu m-am oprit sec la "Praline", asta contează. Dar n-am deloc timp aici şi acum ca să mai împărtăşesc din ceea ce am mai scris în proză. Aşa că pe altădată! Acum încerc să mă scufund în nişte jazz marca Chris Potter... eram să zic Harry Potter.

Niciun comentariu: