marți, 5 octombrie 2010

teobobe

Am citit "Centrifuga" de T.O. Bobe.
Am citit prea puţine romane.
Ar trebui să citesc mai multe romane.
Ce am citit aici nu e, de fapt, un roman.
Ce am citit nu se încadrează în niciun gen şi în toate genurile.
Am citit - şi asta e ceea ce contează - o carte minunată.
Am citit o carte care mi-a mai readus din entuziasmul de odinioară.
Am citit o carte care poate nu e mai mult decât un simplu roman postmodern, dar mie pur şi simplu mi-a plăcut, mai mult decât, par example, Femeia în roşu.
Ce am citit, se pare, a fost totuşi apreciat şi de alţii, chiar dacă catalogat adeseori ca poezie (şi eu când am primit-o, credeam că e de poezie şi mă şi miram de ce T.O. Bobe a publicat-o la Polirom şi nu la CR).
Ce am citit, orice ar fi, mi s-a părut însă excelent...

Niciun comentariu: