luni, 30 august 2010

:x

Mai mult ca sigur, ceva aur tot o să se găsească în această generaţie a douămiismului care n-a trecut sau a trecut, nimeni nu ştie precis, cert e că zodia scandalului n-a trecut şi eu n-am putut să-mi exprim părerea de ignorant fără să fiu câtuşi de puţin înjurat de un prieten al lui Komartin, care a admis că avea... o părere mai bună despre mine (tocmai ce mi-am amintit că nu eram altădată atât de răsfăţat cu diverse comentarii pozitive! ) şi că sper să nu ajung burghez. N-a uitat să înjure Agonia pe această cale, de parcă toate celelalte site-uri de profil ar fi curate ca lacrima.
Dar nu sunt supărat pe el, ba chiar sunt recunoscător. Mulţumesc, anonimule cu şorţul de aur, fiindcă de acum încolo am grijă să rămân filozof în ceea ce priveşte douămiismul. Sau poate să-mi fac din înjuratul douămiiştilor strategie de marketing?... Meah, prea previzibil. Şi prea puţin Yigru Zeltil.

Niciun comentariu: