marți, 31 august 2010

Mesaj de la marele Komartin

din partea mea e ok, stai linistit, nu poate fi vorba de suparare cand e vorba de ceva atat de fragil si de personal cum e poezia. sper doar sa treci peste cliseele astea cu 2000-ismul si alte lucruri care au legatura cu strategiile de impunere, si nu cu miezul fierbinte al literaturii. or, eu cred ca tu vrei sa fii un bun cititor si un bun poet, inainte de a fi un ideolog al generatiei, promotiei, grupului tau. sau pur si simplu al propriului tau scris. incearca sa iei in serios doar ceea ce te macina si poate sa conteze pe termen mai lung, nu cetzurile inselatoare ale unei epoci sau -ism. te salut. claudiu k.

Mersi pentru sfatul tau.Ai dreptate.
Imi dau seama de multe lucruri, imi dau seama de faptul ca tind uneori, cred ca datorita varstei, sa ma preocupe inca prea mult astfel de chestii care stiu bine ca nu valoreaza cat un CD inghetat (oare cat valoreaza un CD inghetat?...).
Am scris până acum cu o singură mână, deh, tăiatul unghiilor...
Așadar, unde eram?
Mda, asta n-a fost nicidecum singura lecție de gen pe care am avut-o recent. Și astăzi mi s-a întâmplat ceva care mi-a dat certitudinea că trebuie poate să schimb ceva la mine.
Ca, de pildă, să nu mă mai gândesc ca la o competiție, pentru că d'asta am reacții atât de patetice. De parcă aș fi fost dintotdeauna răsfățatul criticilor pozitive!
Deci, mulțumesc încă o dată și sper să schimb starea asta de lucruri în care fie mă consider ultimul hal de poet fie buricul pământului. Mijlocul e singurul absolut și doar debitul cu care sângele meu dă din coadă (ha!!!!) mă împiedică să acționez cu mai mult de jumătate de gură.

Semnează
Cel-Care-Nu-Prea-Știe-Să-Piardă

3 comentarii:

claudiu k. spunea...

"marele Komartin"? of of, mi-e teamă că n-ai înţeles nimic din ce ţi-am scris...

Yigru Zeltil spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Yigru Zeltil spunea...

Stai calm, eram într-o stare ciclopică... Cum vroiai să-ţi spun?

De fapt, cred că n-am înţeles nimic cu adevărat vreodată. Totul e o mare mănuşă prin care, pe la cusături, se mai vede ceva din când în când...