duminică, 1 august 2010

Biblioteca Judeţeană Constanţa se redeschide!

Luni, 2 august, adică mâine, se redeschide biblioteca!! Woohoo! Chiar dacă doar secţia de împrumut. Dar şi aşa e bucurie foarte mare pentru mine, eu care aştept de multă vreme să citesc Ernest Verzea, Tiberiu Utan, Virgil Carianopol şi alte astfel de trufandale...

*

Azi am fost la plaja Doi Papuci (iar). Am remarcat pe Bd. Mamaia în timp ce mergeam o plăcuţă pe care scria "Biblioteca Documentară Petre Ţuţea". Woah, woah, ce?! N-am auzit de asta până acum. Heh, programul îl are "marţi-vineri ??-18" (n-am putut să descifrez ce scria lângă 18) şi erau afişate în vitrine icoane şi alte chestii "legionare". Eh, mă bucur dacă are nişte cărţi de poezii gen Horia Stamatu - ce mi-ar plăcea să găsesc Memnon!! -, Virgil Carianopol (iar l-am pomenit aici!) şi alţii...

Niciun comentariu: