duminică, 25 iulie 2010

Chenaclu

Am găsit un loc bun de cenaclu. Ştiţi plaja Doi Papuci (aşa am poreclit-o, e petecul de plajă din zona Spitalului Militar)? Pe plajă sunt tot soiul de bucăţi de pietrecimentwhatever de la dig (le-au făcut "digmanii", cum zice tacti), un ansamblu de aşa ceva sunt chiar pe mal, aproape de unde se află o geamandură straniu de apropiată (oricum, geamandurile sunt mult mai aproape de ţărm decât în cazul altor plăji). Deci ansamblul ăsta (sau altul mai îndepărtat de zgomotul valurilor) ar fi interesant cadru pentru un cenaclu. Cenaclul "Geamandura".
Chiar o să-i propun lui Mihuţ dacă nu reuşeşte să găsească niciun loc de cenaclu care să nu fie prea scump.

2 comentarii:

Prin mine însămi spunea...

Am dat întâmplător de blogul tău. Îmi place cum citeşti şi cum scrii.

Yigru Zeltil spunea...

Mulţumesc pentru faptul că aţi binevoit să lăsaţi un comentariu. De fapt, se pare că nu primesc mai multe comentarii fiindcă n-am setat pe acceptat comentarii anonime. Nu mi-am dat seama până acum de asta!