vineri, 4 iunie 2010

Lecturi urbane #1


Prima sesiune de "Lecturi urbane" la Constanţa. Eu sunt cel cu şapcă albastră şi ceva verde la piept din poză. Am fost acolo realmente singurul care se agita prin zonă şi de-abia putea să citească. Redactorii au fost foarte miraţi când le-am spus că nu beau cafea, încercau să-şi imagineze cum ar fi dacă aş mai bea şi cafea... Sincer, cu toată briza plăcută şi dulce care venea dinspre mare, ce chef aveam de citit? Şi aşa, citesc foarte des...
Aseară am scris o concluzie pe Agonia:
...am fost la ambele etape, m-am căpătat inclusiv cu un exemplar din ”Yoyo” al lui Vasilievici (a cărui soră, Anca Vasilievici, a fost la eveniment), pe lângă revista omagială, am ”trăcănit” multe despre literatură etc. cu redactorii revistei și nu numai, la amfiteatru am savurat un program inițiat de ”amfitrionul” d. Mircea Popovici (care din prima clipă în care m-a văzut m-a poreclit ”Labiș”, dintr-un motiv sau altul...), care a fost condus apoi de Dan Mihuț. Am avut și eu o intervenție cu poezia ”Dragostea de vid”, înainte de asta d. Valentin Sgarcea a citit poezia ”Sfânta împărtășanie” de Gherasim Luca, apoi Dan Mihuț și încă alte câteva persoane au recitit din George Vasilievici. În partea a doua, au fost mult mai mulți oameni, cei mai mulți au fost, în mod ironic, elevi din chiar liceul meu, care au venit în grup sub oblăduirea profesoarei lor de română... Per total, a fost frumos. Se pare că în vreo 3 săptămâni va urma a doua ediție a Lecturilor urbane.

Niciun comentariu: