miercuri, 30 iunie 2010

Debut în presă!


Da, acel Florin Ionescu de mai sus sunt chiar eu! În sfârşit am apărut şi eu într-o revistă reală, pe hârtie care poate fi pipăită, recte "AGORA. Trimestrial de cultură şi dialog interdisciplinar"! E o revistă, evident, din Constanţa, nu atât de cunoscută şi de mare precum Tomis-ul (care, by the way, ar trebui să apară peste vreo săptămână), dar merge. Numărul în care apar este Nr. 40, Anul de apariţie X (zece). Azi m-am dus să-l iau de la însuşi directorul revistei, d. Tudor Costache. Am rămas perplex atunci când am observat că au trecut cei de la revistă aici numele meu real în locul pseudonimului meu Yigru Zeltil şi că sunt trecut ca fiind "elev la Colegiul Naţional "Mihai Eminescu"", pe când eu sunt de la Călinescu... Nu-i nimic, Agora nu-i Tomis, ar fi fost mai grav dacă era în Tomis, fiindcă, uite, aşa am eu mania asta de a semna cu pseudonim. Mihuţ mi-a şi pomenit în glumă de Pessoa şi ale sale nenumărate heteronime, dar intenţia mea nu era asta, chiar dacă "Versicolor", care va apărea aproape de ecranele catodice sau cu plasmă vara asta, e şi el un fel de "bestiar" de heteronime. Mă rog, o să vedeţi despre ce e vorba.
Aşadar, am apărut acolo cu trei poezii: "Anotimpul neanticipat" (din ultima strofă lipseşte un "ş" şi apar diverse bare dubioase, probabil greşeală tehnică), "E•mi•nes•tea" (titlul e scris E-mi-nes-tea!) şi "o linguriţă deasupra mării lingurice de Constanţa Buzea" (totul pare în regulă, deşi o paranteză la faza cu "de Constanţa Buzea" i-ar fi lămurit mai bine pe cetitori).


Niciun comentariu: