marți, 9 martie 2010

Haules-baules! (Tochitură ne varieteur)

N-am mai fost aici de eoni... O poezie mai nouă de-a mea de servit...

Quaque

Alge de porțelan coboară
Un miros atât de astral
Încât, să nu pipăi n-ai putea,
Suntem îmbrăcați într-o stare spirit
De dincolo de sunetele obișnuite,
Culorile obișnuite,
Extazurile obișnuite.
Noi am găsit sub Sahara
Mări de lapte și soare de catifea.


+ Ultima dată luasem de la bibliotecă astea:

Gabriela Melinescu - Poezii (1997)
Geo Bogza - Poezii și poeme / Poesies et poemes (1979)
Gheorghe Tomozei - Un poet din Tibet (1995)
Ion Pop - Jocul poeziei (1985)
Iulia Pană - Contrasecunde (2008)

La ultima am făcut și o recenzie...

Și mi-am mai cumpărat (!) de la Cărtureștiul din oraș următoarele două cărți:
Gheorghe Crăciun - Frumoasa fără corp (ediția nouă de la ART, la reduceri!)
*** - 33 de fatrazii traduse și glosate de Șerban Foarță (am ezitat multă vreme - vreun an! - să iau asta din cauza zgârcieniei mele, dar am lăsat baltă mofturile și am luat-o, deși mă lua mâna parcă să iau altceva în schimb, dar nici bugetul nu era la perfecție (păcat că n-am mult mai mulți bani să nu-i simt când îi dau pentru Ștefan Agopian sau Jarry, al căror preț ustură realmente!)

Niciun comentariu: