joi, 27 august 2009

blogul ăsta are nevoie de nişte viaţă!

l-am neglijat destul...

ascultând acum: pizzicato five. nişte japonezi cam francofili. şi nu e rău. i mean, e ceva mai senin decât, să zicem, rock-ul progresiv... "quatre vingt sept" în sus, "quatre vingt sept" în jos...

mama mea se miră de ceva vreme cum de ascult muzici aşa de vechi, aşa de romantice (nu mă refer neapărat la pizzicato five, ci la alte chestii)!... eu pur şi simplu am grijă să caut muzica în cotloane diverse...

am fost în parc azi (plimbarea a durat mai mult de două ore), am admirat bălţile de pe acolo, am văzut şi nişte raţe şi cred că şi broaşte (doar că broaştele sunt de regulă mai rapide decât mine), am văzut şi celebrul amfiteatru. un loc foarte romantic, mai ales când cerul e aşa de mânjit cu roz...

http://en.wikipedia.org/wiki/Jarbook

Niciun comentariu: